Сайт педпрацівників з професії "Оператор комп'ютерного набору" Тернопільської області
ОКН  
Головна | Реєстрація | Вхід
Неділя, 28.04.2024, 08:55
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ  ДОКУМЕНТИ ВИКЛАДАЧА З ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ  В ПТНЗ

(у відповідності до “Положення про організацію навчально-виробничого процесу в ПТНЗ”  Наказ Міністерства освіти України від 30.05.2006р. № 419)

 

У відповідності до «Положення про організацію навчально-виробничого процесу в ПТНЗ» затвердженого наказом Міністерства освіти України від 30 травня 2006р. № 419 основними навчально-методичними документами викладача з планування навчально-виробничого процесу  в ПТНЗ є:

1. Освітньо-кваліфікаційна характеристика   випускника – відображає основу галузевого компоненту сутності професій та конкретизована з урахуванням зауважень і пропозицій  фахівців підприємства-замовника у відповідності із специфікою конкретного виробництва.

Примітка: даний документ є обов’язковим для викладачів професійно-теоретичної підготовки

 

2. Навчальна програма з навчального предмета (типова, робоча) – це документ, що визначає зміст тем професійних знань, умінь, навичок,  способи і методи їх формування, вимоги до знань і умінь з кожної теми. Вимоги до знань і умінь повинні бути сформульовані таким чином, щоб після закінчення вивчення теми можна було перевірити ступінь засвоєння учнями знань та набутих умінь, навичок за 12-бальною системою. Професійно-технічні навчальні заклади розробляють робочі навчальні програми на основі типових.

Робоча навчальна програма з предмета включає пояснювальну записку, тематичний план та зміст програми. Цей документ розглядається відповідною методичною комісією, узгоджується із замовником робітничих кадрів і затверджується директором навчального закладу.

Примітка: із замовником робітничих кадрів погоджуються  робочі навчальні програми з тих навчальних предметів, що формують відповідні професії.

Пояснювальна записка з предмета містить:

  • призначення предмета, його місце в системі підготовки кваліфікованого робітника;
  • цілі навчального предмета:
  • освітня (вимоги до знань, умінь учнів з предмета);
  • виховна (формування громадянських якостей та професійної спрямованості особистості);
  • розвиваюча (розвиток пізнавальних інтересів та здібностей, творчого професійного мислення, формування умінь і навичок самостійної праці);
  • обґрунтування структури навчального предмета (логіка послідовності вивчення навчального матеріалу);
  • рекомендації до застосування різних форм організації навчання (лекцій, уроків, семінарів, екскурсій, практичних занять і лабораторних робіт тощо);
  • рекомендації щодо використання методів навчання з урахуванням специфіки змісту навчального матеріалу (навчальних дискусій, вирішення виробничих ситуаційних задач, ділових ігор тощо);
  • посилання на специфіку викладання предмета для різних спеціальностей, якщо програма призначена для кількох спеціальностей.

Тематичний план з предмета – складається у відповідності до робочої навчальної програми, містить найменування тем та відомості про обсяги навчального часу на вивчення тем, лабораторно-практичних робіт.

Зміст програми визначає зміст тем професійних знань, умінь та навичок, вимоги до знань та умінь.

 

3. Поурочно-тематичний план з предмета  складається викладачем у відповідності до навчальної програми, розглядається на засіданні відповідної методичної комісії, затверджується заступником директора з навчально-виробничої роботи і є документом багаторазового використання.

 

4. План уроку складається викладачем у відповідності до навчальної програми та поурочно-тематичного плану. За умови проведення уроків у паралельних групах, викладач може скласти один план уроку, але слід враховувати особливості проведення уроку в тій чи іншій групі.

     План уроку є особистим документом викладача, складається в довільній формі і має на меті забезпечити викладачу найбільш ефективне проведення уроку.

 

5. План проведення лабораторно-практичних робіт (занять)  має  свої особливості. У цьому плані потрібно вказати короткий зміст проведення занять, порядок організації та виконання роботи. З метою забезпечення правильної організації лабораторно-практичних занять, для кожної  ланки викладачем розробляються інструктивно-технологічні картки, де вказується мета, зміст та послідовність виконання учнями завдань, перелік інструментів, обладнання, матеріалів, технічні умови, правила безпеки праці під час виконання завдань.  Інструктивно-технологічні  картки розробляються в тій послідовності, в якій учням належить виконувати роботу.

 

6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (типові, робочі) - відображають єдині вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів, виступають конкретними нормами, що регулюють виставлення балів з різних навчальних предметів та виробничого навчання  (“Типові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з професійної підготовки у системі професійно-технічної освіти” наказ № 459  від 14.06.01. Міністерства освіти і науки).

     Робочі критерії оцінювання розробляються на основі  “Типових” з кожного предмета та навчальної теми програми.

 

7. Паспорт комплексно-методичного забезпечення предмета документ, що забезпечує оптимальну систему навчально-методичної документації та формування набору засобів навчання і контролю. 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a Free Website
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz