Основи діловодства
Тема 5. Кадрове діловодство
- Документація з кадрових питань як різновидність організаційно-розпорядчих документів.
- Види документів з кадрових питань та особливості їх розробки і створення.
- Створення на комп’ютері типових документів з кадрових питань: контракт, заява, наказ з особового складу, уніфікований наказ по кадрам, автобіографія, трудова угода, трудовий договір, трудова книжка, особова справа, особовий листок по обліку кадрів, довідка з місця роботи, графік відпусток, характеристика.
Лабораторно-практичні роботи:
- Складання заяви та наказу про прийняття на роботу та звільнення з роботи. Записи в трудовій книжці. Робота з цими документами за вимогами діловодства.
- Створення кадрової документації, побудова, правила оформлення.